Sobre mi


Aquí m'hauria de presentar, però crec que el contingut del bloc ja és suficientment descriptiu.

Tinc aquest bloc per compartir les meves aficions amb tothom a qui li interessi, tanmateix espero que si a tu també t'interessen, les comparteixis amb mi!

Sóc força activa a la xarxa, així que et resumeixo on em pots trobar:
  • Incansablement, a twitter. És el mitja que més m'agrada.
  • A flickr intento aprendre fotografia. Comparteixo algunes fotos i m'embadaleixo amb les dels altres.
  • De tant en tant, pujo alguna cosa al YouTube. Sobretot de patinatge i cultura popular.
  • Sóc caçadora de Geocachés! Veuràs que els hi tinc un raconet reservat...
  • Existeixo a Quora, tot i que no li faig gaire cas.
  • Si t'interessa el meu perfil professional, busca'm a LinkedIn.
  • He fet alguna que altra col·laboració a la Viquipèdia.
  • Si vols fer una partideta a Apalabrados o a Triviados, busca'm per Laie_
A més, intento crear un arxiu de les competicions de xou conjunts, una modalitat del patinatge artístic, i que malauradament està poc reportat. Així que a Show Conjunts hi vaig aglutinant tota la informació al respecte que puc trobar, sense opinions. A veure si algun dia em surten col·laboradors!

I ja em perdonareu però, que el Facebook, me'l reservi pels meus amics :-)