Santa Tecla i Sant Miquel

Feia temps que no sortia amb la càmera i encara més que no em dedicava a passar i pujar fotos. Doncs bé, us deixo un parell d'àlbums que he fet aquests últims dies, un de la processó de Santa Tecla a Tarragona, i l'altre de la diada castellera de Sant Miquel a Vilafranca del Penedès.



Del primer no n'estic especialment orgullosa, no acabava de trobar el que volia i em queda molt per aprendre de la fotografia nocturna. L'altre és més agraït, una actuació castellera és molt més estàtica i a plè dia fan les coses més fàcils. 

Per cert, he començat a firmar les fotografies. Sé que pot semblar una mica pretenciós quan el nivell de qui fa les fotos és mediocre com el meu, però malauradament al món d'internet no existeix gaire respecte i fins i tot jo, m'he trobat fotos agafades sense permís en alguns llocs.